Tuesday, June 3, 2008

Home Alone

hari ni dlm sibuk, aku sempat gi melawat Inata kat kelana jaya. sebelum pegi aku singgah pasar beli ikan haruan & ayam kampung yg mak pesan untuk ina.. sambil tu aku beli untuk farah sekali. mahalnya harga ayam kampung.. sekor RM 20... nampaknya mmg makin lama makin melampau living cost kat malaysia niee.. tp apa nak buat dah tak ada pilihan beli 2kg ikan haruan (5 ekor) ngan 2 ekor ayam kampung dah habis rm 70.... sblm aku gi kj, aku singgah rinching tuk htr ayam&ikan td.. aku bawak afrina gi tgk ina kat kj, bapuka&amai (kesuma) ikut sekali. balik lps htr afrina&bapuka, aku gi tolong bapa mentuaku jual nasi lemak.. maklumlah mak mentuaku jaga farah, so sebagai menghargai mereka jaga isteriku aku tolong mereka. hbs tolong dlm kul 9.30mlm aku blk dan keseorangan dirumah... dlm boring tu, aku susah nak tido, so apa lg bukak internet, tulis blog, baca mail dan perkembangan politik semasa ler.. nak tido lom mengantuk... maklumlah bini dan anak tak bersama, so lmbatlah nak tido....

No comments: